دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

یادداشت صد و سی و پنجم

 

 اون دفعه چه مصیبتی کشیدم  واسه پریود شدن اونم کی؟9 تیر. حالا همین امشب بدون مقدمه پریود شدم.انگار فاصله دوره‌ ‌م از ٢٨ روز هم کمتر شد  البته یه لخته دیدم. هنوز عملا خونریزی شروع نشده

یکی به من بگه چرا تم وبلاگم عوض شده؟!!!! ! 

پ. ن

حدسم درست بود. ادامه پیدا نکرد !!  لابد باز قر و اطوار داره این ماه 

نظرات 4 + ارسال نظر
نل چهارشنبه 2 مرداد 1398 ساعت 17:31

کلا بلاگ اسکای یکسان سازی کرده.داره ارتقا میده.

حالا من دیگه فکر نکنم بتونم پوسته جدید واسه خودم درست کنم

فاطمه سه‌شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 23:45

واااای ترسیدم فکر کردم وبلاگ پریده
خوب نازی؟
گاهی موقع تخمک گذاری آدم یکم لکه بینی داره تمام میشه نگران نباش

اخه تخمک گذاری نبود. امروز شروع شد دیگه ولی یک خونریزی چسبنده و سیاهی دارم که نگو

خانباجی سه‌شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 22:55 http://khalkhanbaji.blogsky.com

این تغیرات را بلاگ اسکای ایجاد کرده، همه وبلاگهای بلاگ اسکای همین مشکل را پیدا کردن متاسفانه

خلاصه که تِنگیدن تو پوسته وبلاگم

منصوره سه‌شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 14:16

سلام نازی جان فکر کردم وبلاگ کسی دیگه ای هست. چرا وبلاگت عوض شده؟

سلام عزیزم. نمیدونم بعد این مدت اومدم پست بذارم متوجه شدم پوسته وبلاگ غیب شده!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.